Neu anmelden... | Login | Impressum | Links
Zeugen Jehovas Bibelstunde
Frauen | Männer | SMS-Gedichte | Forum | Poesien | Party-Fotos | Kontakt

Mit dem Service von ichmagdich.ch zufrieden? Dann sende mir doch einen symbolischen Franken via Paypal

Zurück zu den Themen | Eine Antwort schreiben...

Ich bin bei den Zeugenjehovas und mein Freund glaubt mir nicht. p.s eine antwor auf die frage Sekte

vorherige 1 / 4 nächste
Erste Seite | Letzte Seite

Das hier mit „Sekte“ wiedergegebene Wort lautet im Griechischen háiresis und bedeutet „das Erwählte“ das heißt „das Erwählen einer Meinung, die im Gegensatz zu der meistvertretenen Meinung steht“. Somit ist eine „Sekte“ eine Gruppe oder Gemeinschaft, die sich einen Lebensweg oder einen Glauben erwählt, der sich von dem gemeinhin akzeptierten unterscheidet.
Es geht nich drum möglichst fille mitglider zu bekomen es geht nur um die botschaft und was mann dann daraus macht ist jdem selber überlasen.
Ich finde behaubtungen in die Luft zu stelln ist einfach nur ob es stimt oder nicht dass muss jeder selber heraus finden es geht nicht um streit Fragen sondern um die warheit.
Hallo Mond

also jetzt häsch es mir ja grad schriftlich gä, dass es sich da debi um e Sekte handlet: "das Erwählen einer Meinung, die im Gegensatz zu der meistvertretenen Meinung steht". Und die Meinige wo du plötzlich häsch, sit du i dere Gmeinschaft (also doch Sekte) bisch, entspricht ja würklich nöd dere vo de Allgemeinheit.

z.B. das vo dem, dass dä "Armaggeddon" gli chunnt und alli wo bis dänn nöd "vollkomme" sind, werdet denn zum Tüfel cho, etc...

Und denn das mit em Sex wo erscht dänn dörfsch ha wenn ghürate häsch und wege dem plötzlich mit dinere Fründin schluss gmacht häsch.

Jetzt muesch mir nöd agä, dass es sich dadebi um die meischtverträteni Meinig handlet????

Gruess,

Justin
also erschtäns das mit amagedon stimt nöt äs isch kwasi än neu afang biblä seit ä uf erstehig dä gerächtä und ungerächtä äs git usname wie adam und efa wo gäg dä heiligeisch gsündät hän und das was mini ex betrif stimt überhubt nöt ich han nur feschtgschtel das sie nöt die richtig isch und das hät nüt mit dä behaubtig zduä vo wägä sex ich han nur erlich wölä sie und sie nöt usnüzä au wäns für mich schwirig gsie isch so fil zu dem tehma
Sekte hin oder her, was die mit dir mached isch under jedem Hund!

Ich bin ja am letschte Samstig mit dir a dere Zämekunft gsi, und näbstdem dassi i dene drü Stund halbe igschlafe bin hani ab und zue mal Sache ghört woni muess säge, das isch die reinschti Verarschig. Ich glaub chum, dass dä Redner sälber glaubt hät was er verzellt hät. Weiss es aber nüm gnau was sie denn alles so provokativs verzellt händ, da i nachdems mir abglöscht hät geistig nüm würklich awesend gsi bin. Aber wenni mir vorstelle, dass du so "Sitzige" mehrmals pro Wuche häsch und dass die immer nachem gliche langwielige Schema ablaufed, dänn fahrts mir iis-chalt dä Rugge durab.

Woni einere Gsundheit gseit han wo sie gnosse hät, bini druf ufmerksam gmacht worde, dass das en keltische Bruch isch oder so und mer das i dere Sekte drum nöd seit.

Ah ja, und alli wo nöd em "Jehovas" diened werdet ums Läbe cho blablabla... Nur scho das isch doch dä reinschti Lug und Trug suscht müesstet ja die wo e anderi (aber vilicht wenigstens "normaleri") Religion händ alli ums Läbe cho blablabla...! Und eu sägets, ihr werdet s'ewige Läbe ha wänner dänn irgendeinisch mal "vollkomme" sind. Du merksch es ja nöd emal me, was die dir für en Haferchäs verzellet, glaubsch ihne eifach alles blind und ohni das zhinterfröge!!!

Achte doch mal uf gsunde Mänscheverstand und mach doch jetzt au emal en Schritt zrugg und find dä Usstieg us dere Sekte!
ich weis garnöt was du häsch und voralem weis ich nöt vo wo du die komischi grücht wie wänn mär nur bi dä zeugä isch das mär nöt kwasi värurteilt wirt sowie so wäm mär nur thelfti weis dän chamär sich schnäl äs falschäs urteil machä und nur will dich das nöt intere sier und mich als abnormal da sta lasch chan ich min glaubä a jehova nöt värlügnä und ja äs macht mich meh glücklich als aläs anderä wo ich kännä ich kör nur eim und suscht nimärtäm Jehova Gott und wänn du das nöt akzedirä chasch dän chan ich dir au nöt hälfä jedä chan sini meinig ha und wämär da gägä isch isch mär imär da gägä äs findät sich imär gründ

vorherige 1 / 4 nächste
Erste Seite | Letzte Seite

Eine Antwort schreiben ... | Zurück zu den Themen | Nach oben